[Partidul Brandurilor] Mihnea Vasilache (Dagon Wines): Dagon nu face politica partizana, dar nici nu e indiferent la societatea in care este baut

Am avut ocazia, de-a lungul timpului, sa vorbim mult (si cu oameni misto) despre responsabilitatea brandurilor in viata cetatii. Dialog purtat in numele publicului, cum ar veni. Pe deoparte, avem citatul celebru al lui Milton Friedman, care spunea ca responsabilitatea sociala a unui business este aceea de a-si sPortret Mihnea Vasialcepori profiturile.

Mihnea Vasilache (owner Dagon Wines) ne aminteste de acel articol faimos scris de Friedman in anii 70, insa tot el (alaturi de echipa de comunicare) este cel care a abordat un stil de promovare de brand in care se regasesc si mesaje sociale si politice.

Iar ca Dagon Wines sunt mai multe businessuri. Care n-au niciun chef sa faca politica, dar nici sa taca si sa vanda. Ce-i in mintea acestor oameni si echipe? Nu stim, asa ca facem ce stim mai bine: ii intrebam.

Brandul Dagon a fost realizat de multi-talentata Raluca Feher (CAP) care de altfel mai are in palmares branduri de succes precum Arezan, Zaraza si Sec de Murfatlar.

Iar stilul de comunicare abordat are ca varf de lance o postare in care se regaseste cuvantul „Teleorman”. O gasiti in interviul de mai jos, discutata si comentata impreuna cu Mihnea; dar inainte de toate, sa nu uitam o treaba:

Umorul este o forma superioara de inteligenta si este probabil printre putinele lucruri pe care le facem dintotdeauna bine in tara asta.

Citeste Articolul Intreg