Mihnea Vasilache, proprietarul cramei Dagon: Avantajul unei firme mici și creative este flexibilitatea.

Închiderea economiilor, distanțarea socială, dar și panica creată de coronavirus, au dus la schimbări în ceea ce privește modul de a consuma și de a munci. De asemenea, modul de a face cumpărături s-a schimbat fundamental. S-a pus accent pe comerțul online în detrimentul magazinelor specializate. Iar toate aceste schimbări actuale vor avea un impact puternic asupra organizării economiei în viitor.

Mihnea Vasilache, proprietarul cramei Dagon, ne povestește în ce situație l-a prins criza și ce măsuri a luat pentru moment.

Care este impactul în vânzări generat de această criză? De când s-a făcut simțit?

Impactul în vânzări la început, în februarie și martie, a fost foarte negativ și rapid din cauza că horeca reprezenta principalul nostru canal de distribuție. Dagon este o mică cramă artizanală care produce volume limitate, de ordinul miilor, din fiecare etichetă. Nici să fi vrut și nu puteam vinde volume semnificative prin supermarketuri care au devenit principalul canal de distribuție în această perioada. Acestea fiind spuse ne-am adaptat rapid la nouă situație și, ajutăți de o comunicare mult mai intensă și mai creativă în online, am reușit să creștem rapid volumul de vânzări directe.

Citeste mai departe